.

.

Medan rebut tempat dalam kesebelasan utama


SKUAD Melaka United hari ini berangkat ke Kemboja bagi meneruskan lagi aksi pramusim 2017 sebelum bermulanya kempen Liga Super yang dijadualkan berlangsung 21 Januari ini.

Sebanyak empat perlawanan persahabatan telah diatur sepanjang dalam tempoh lapan hari di negara ASEAN berkenaan dengan Melaka United dijangka pulang ke tanah air pada 10 Januari ini.

Skuad kendalian Eric Williams itu akan membuka aksi persahabatan menentang naib juara Metfone Liga Kemboja, National Defense FC atau Army FC pada 5 Januari ini sebelum berdepan cabaran Cambodian Tigers sehari kemudian.

Juara Liga Perdana itu seterusnya akan berdepan Nagaworld FC pada 8 Januari sebelum menamatkan aksi pramusim ke Kemboja menentang National Police pada 9 Januari.

Williams berkata, jelajah pramusim ke Kemboja ini merupakan peluang kepada setiap pemain untuk menunjukkan kebolehan masing-masing bagi merebut tempat dalam kesebelasan utama pasukan musim ini.

Berikut merupakan senarai tidak rasmi 30 pemain Melaka United ke Kemboja:-

Fazli Paat, Syazwan Abdullah, Firdaus Muhammad, Norhadi Ubaidillah, G Puaneswaran, Khair Jones, Syawal Norsham, Ahmad Khuzaimee Piee, Abdul Thaufiq Haq, Godwin Antwi, Faizal Muhammad, Akmal Zahir, Nazri Ahmad, Jasmir Mehat, R Surendran, Ezrie Shafizie, Aliff Samsudin, Omid Nazari, Tam Cheang Tsung, Syed Sobri, Azrin Khazali, Fauzi Roslan, Mohd Akhir Bahari, Isma Alif Mohd Salim, Akmal Ishak, Nurshamil Abd Ghani, Ilija Spasojevic, Izzaq Faris Ramlan, Sergio Aguero, Amri Yahyah.

Foto: MUSA
Powered by Blogger.